fredag den 4. maj 2012

Hovede til kagekone

Mine børns institution havde 25 års jubilæum forleden dag - og i den anledning havde de planlagt mange festligheder. Der skulle bl.a. være stort kagebord, Ideen var at frivillige forældre skulle bage en kage, og så skulle alle kagerne sættes sammen til en stor kagekone.

Jeg fik opgaven med hovedet, og det var jeg jo både beæret over, og syntes at det var en sjov opgave.


 Andreas var med til at pynte hovedet - det er f.eks. ham der har modelleret munden :-)
Vi afleverede et skaldet hovede om morgenen, og da vi kom til festlighederne om eftermiddagen havde hun fået hår og tøj på. Håret, som er lavet af trøfler, har Stine været med til at lave sammen med vuggestuen. En meget fin og meget stor kagekone, som jeg vil understrege IKKE er mit værk, men jeg synes hun skal med i sin helhed her også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar