lørdag den 16. oktober 2010

Kage til Claus og hans kolleger

Claus havde bestilt en kage til at tage med på arbejde. Jeg havde tænkt at jeg ville prøve at lave en bryst-kage, og syntes at det var en god anledning. Den var Claus heldigvis med på....
 Den unge dame uden tøj på.... Ville egentlig have lavet kagen på hjertebunde, men havde fået købt formen alt for lille i forhold til brysternes størrelse. Så hun fik lidt mere krop end planlagt

 Corsagen snørres.....

 Så fin hun blev! Jeg blev selv ret overrasket over resultatet. Hun blev dog lidt frækkere end først planlagt, men den røde corsage rakte ikke længere - nu kagen var blevet større end planlagt...


Kantet med snoet lakrids


Og så skulle hun lige tatoveres med firma-logo - og nej, det var ikke perfekt , men jeg var blevet TRÆT!

Kagen er lavet med lyse bunde, hindbærmousse, og lakrids/hvid choko mousse. Brysterne luftig chokoladekage med hindbærmousse.
Behøver jeg at sige at kagen vakte glæde...?

1 kommentar: