fredag den 19. november 2010

Kage med forhindringer

En kage der endte med næsten at tage modet fra mig.
Først havde jeg glemt en væsentlig ting i min bestilling hos specialkøbmanden - guldspray til kronen....
De var heldigvis super hurtige til at sende den til mig. Så havde jeg et andet sted set en kage med sukekr diamanter. Det var jo perfekt  de var super fine. Da jeg fik dem hjem var der dog ikke noget "sparkling" over dem overhovedet. De var hvide og kedelige. Kontaktede sukkerblomst.dk hvod jeg havde købt dem, og hun mente det kunne klares med olie. Det kunne det så ikke. Hmmmmm. i min mors gemmere kunne jeg heldigvis hente sølvkugler, som så måtte gøre det ud for diamanter (Andreas kommentar da kagen blev hentet: "hvorfor er der søm i" hmmmm)

Undervejs gik jeg i panik over stabling. Det var som om at alt der kunen gå galt ville gå galt.Jeg havde egentlig planlagt runde kager i to etager-men læste mig til at de skal stabiliseres for ikke at smatte ud. Det kunne jeg ikke lige overskue at skulle eksperimentere med. På en eller anden måde fik jeg overbevist mig selv om at dette var en bedre løsning... Det var det ikke ;-) Smat smat. Hurra for smørcreme, der stivner og kan holde lidt på sagerne.

Nå, men tilbagemeldingerne på kagen var gode - heldigvis!
Den er lavet med drømmekagebunde lagt sammen med tobleronecreme og hindbærmousse -en altid sikker vinder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar