søndag den 22. maj 2011

Konfirmtionskage til Victor

Victor er blevet konfirmeret, og han skulle da have en kage. Sidst fik han en torso-kage med six-pack - denne gang gav jeg mig i kast med modellering af en Victor-ligndende fyr - selvfølgelig med håndvægte.
 Ud over det med at træne er computeren også en vigtig del af Victor's liv - og så er han med i en poker-klub, som spiller for sjov en gang om måneden.

Jeg havde nok forestillet mig en lidt mere muskuløs figut, da jeg gik i gang ;-) Men han blev lidt buttet fordi han faldt lidt sammen. Jeg havde glemt at komme tylose i de røde shorts - smart når det li'som er den bærende del..... tsk tsk. Nå, men valgte at lade det være.


Kagen består af 2 Blomsterbergs chokoladebunde og 1 nøddemarengsbund lagt sammen med rabarbermousse og hvid toblerone creme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar