søndag den 1. maj 2011

Påskekage til koret Zenit

Jeg kom til at google "easter-cake" - eeeeeeelsker billede funktionen! Men så var det jo altså lige at jeg fik forfærdelig lyst til at lave noget med påske... Til alt held havde jeg skrevet mig på kage-listen til kor - og lige mandagen før påske - og jeg var ovenikøbet ene om tjansen (den plejer at deles af 2 - da vi er ca 60 i alt i koret). Det var jo lidt som om et bare var meningen at jeg skulle i gang - og så kunne det jo endda blive til 2 kager..


Denne kage er chokoladekage lagt sammen med jordbærmousse, smurt med smørcreme pg pyntet med mmf.

Totalt simple kyllinger - men de er nu meget søde, og vakte stor begejstring

det var forresten også indvielsen af mit nye (yndlings) legetøj - five petal blossom veiner som altså hurtigt og simpelt kan lave disse skønne blomster.

 Denne kage er banan kage med fyld af mørk toberone mousse - lavet i formen hvor fyldet bliver hjerteformet....


Noget af det der gør denne hobby fantastisk, er den umiddelbare reaktion. Må sige at det var ret overvældende denne aften - men dejligt! Netop denne aften i koret var helt speciel fordi vi havde gæste-lærer til at se på vores performence - John Kjøller fra Basix. Jeg er STOR basix fan og derfor ret beæret over den reaktion jeg fik fra ham også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar