fredag den 13. april 2012

Tak for nu - kage.

Jeg har været så heldig at en sød veninde valgte at rejse to måneder fra sit job, som jeg så kunne få lov at overtage imens. Og selvom jeg har lovet at passe godt på det - forlader jeg det nu 14 dage før tid, fordi jeg har fået nyt fast arbejde, som jeg glæder mig meget til.
Og dette blev så anledningen til denne kage. Min veninde er rejst til Washington, hvor der er kirstebær-træs-festival lige nu - og imens jeg går og venter på at mit træ i haven bliver lyserødt, så kunne det da passende være kagens tema :-)




Kagen består af banankage lagt sammen med toblerone creme - smurt med chokoladesmørcreme og betrukket med fondant. Grenene har jeg tyllet på med smørcreme.

Kagen blev taget godt imod - så det blev et fint farvel til en masse fine mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar